Efektivnost práce
Efektivnost práce závisí na různých faktorech. Jednak je to samozřejmě primárně samotný zaměstnanec a jeho osobní motivace, která by se dala rozdělit do čtyř skupin.
1. Práce mě baví a vydělám si dost peněz
2. Práce mě baví, ale moc si nevydělám
3. Práce mě nebaví, ale vydělám si dost peněz
4. Práce mě nebaví a ani si moc nevydělám
Je zřejmé, že efektivita práce člověka ze skupiny 1 bude podstatně vyšší než u člověka ze skupiny 4. Co se týče skupiny druhé a třetí, tam záleží samozřejmě také na životních prioritách. Někdo se rád smíří s nezajímavou prací, když je za ni dost peněz, někdo se zase uskromní v penězích, jen aby mohl vykonávat milovanou práci.
Svůj podíl na spokojenosti má zaměstnavatel
Nicméně na efektivnosti a také na motivaci práce se podílí také zaměstnavatel. Můžete mít práci, která zdánlivě není žádné terno ani po profesní ani po finanční stránce a přesto můžete chodit do práce rádi a naopak můžete mít práci, po které jste vždy snili a za adekvátní ohodnocení a přesto do práce chodíte s odporem. Hodně totiž zmůže zaměstnavatel. To, jak se chová, jak Vás dokáže ocenit (a nejen prémiemi) a v neposlední řadě také jaké dokáže pro své zaměstnance vytvořit prostředí. To je rozhodně velmi důležité. Mít vkusné a praktické pracovní prostředí s kvalitním kancelářským nábytkem, díky kterému je vše na přehledném místě, i to je velmi důležitě a dokonce důležitější než se na první pohled zdá.
Pokud jste podnikatel, určitě byste se měl zajímat o své zaměstnance a o kvalitní vybavení do kanceláří i provozoven. Kancelářský nábytek má určitá specifika a proto je třeba nakupovat u odborníků, kteří se tímto druhem nábytku zabývají.
Zajímavý článek na toto téma najdete například zde:
Samozřejmě v neposlední řadě je to také příjemné prostředí doplněné decentními doplňky, díky kterým působí pracoviště útulněji.